jessicanylund

Alla inlägg den 1 april 2017

Av Jessica Nylund - 1 april 2017 15:14

Nu har jag inte uppdaterat på väldigt väldigt länge! Men på den tiden har jag hunnit träffat min soulmate och vi har fått världens finaste son, mitt liv har gjort en hundraåttio vändning verkligen! Saknaden efter min faster är minst lika stor men mitt liv känns ändå komplett nu när jag har min egna lilla familj som vi skapat, jag är lycklig! Jag och pappa har även en sund relation till varandra nu och jag uppskattar och respekterar honom mer än någonsin, min älskade pappa! Så skönt att äntligen få ha en sund far och dotter relation, blickar framåt och planerar för framtiden nu. Så småningom är planen att även köpa hus när vi säljer lägenheten vi har nu, life goals ?
Jag trivs med mitt liv och min tillvaro nu, snart får jag ta tag i träningen ordentligt också igen när kroppen hämtat sig ordentligt efter graviditeten!
Jag älskar min familj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards